Bogholder Stilling i Gørding med Fokus på Økonomisk Styring og Forretningsudvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig bogholder til en mindre firma med 15 dedikerede medarbejdere i Gørding.

Virksomheden vægter en positiv arbejdsplads med en hjertevarm atmosfære højt og søger en person, der kan bidrage til økonomiske styringsfunktion og hjælpe med at optimere og udvikle forretningsprocesser.

Er dette noget for dig? Skriv til os med at klikke her. 


Arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for videreudvikling af eksisterende ERP-system.
  • Håndtering af lønadministration og rapportering.
  • Udarbejdelse og opfølgning på budgetter.
  • Forberedelse til revisorbesøg og samarbejde med revisorer.
  • Daglig bogføring og finansiel rapportering.
  • Implementering af ESG (Environmental, Social, and Governance) standarder og udarbejdelse af ESG-rapporter.
  • Månedlig regnskabsafslutning.
  • Selvstændig arbejdsstil med nysgerrighed over for nye teknologier og processer.
  • Præcision og målrettethed i opgaveudførelse.
  • Fleksibilitet med hensyn til arbejdstid og timeantal.


Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller beslægtede områder.
  • Solid erfaring som bogholder eller i en lignende økonomisk rolle.
  • Kendskab til Dynamics 365 Business Central (BC) vil være en fordel.
  • Fremragende kommunikationsevner på engelsk og tysk.


Personlige kvalifikationer

  • Evne til selvstændigt at drive økonomiske projekter og processer.
  • Evne til at tænke innovativt og bidrage til forretningsudviklingen.


Særlige forhold

  • Et dynamisk og positivt arbejdsmiljø.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Konkurrencedygtig løn og goder.
  • Fleksibel arbejdstid, der kan tilpasses din livsstil.


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-REB-U43".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936167

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet